Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 2 augusti 2012

BRICK HOUSE





 
Fotokälla okänd. Tacksam för hjälp att hitta fotografen!

Jag erkänner! Jag har snöat in mig. Sådan är jag. Just nu har jag snöat in mig på två saker; tegelhus och ekohus. Detta kommer att märkas på mina inlägg. Hoppas att ni har överseende...

//I admit! I only have two things in my head. That´s me right now; brickhouses and ecohouses. You gonna se it on my posts. I hope you have patience ...//




Rättelse: Stort tack till Nilla, som hjälpte mig att lokalisera fotokällan så snabbt! Tack Tack! Fotografen heter Sean Fennessy och bilderna kommer ifrån The Design Files.


4 kommentarer:

  1. Kolla här: http://thedesignfiles.net/2012/04/melbourne-home-emilio-fuscaldo-of-nest-architects/#more-40358
    Här finns också mycket fint: http://decodice.com/amazing-interior-ideas-brick-wall.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulligaste du! Det finns ett tack och en länk på bloggen till dig!

      kram Charlotte/Blackbird

      Radera
  2. wow, this is so cool! love it!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Älskar det där matbordet. Ha en fin helg. /Elina

    SvaraRadera